28 Aralık 2010 Salı

Geri Dönüş ve Safra Atma


Çok boşladık, boşlamak bir yana, resmen kendimizden uzaklaştırdık yazdığımız, yarattığımız şeyleri. Başlarken devamlılığın bu kadar zor olacağını bilmiyordum tabii, herşey yaşandıkça öğrenilirmiş. Neyse paslanmışmıyız bakalım biraz. Uzun zaman sonrası ilk yazı, beni biraz cesaretlendirsin yeter. Bu yazı kendim için aslında..

Hafta sonu yaşanan rezaletin, 17 yaşından ufak çocuklara Metin Oktay formalarıyla saldıran canavarların yarattığı mide bulantısı hala bünyelerde malum. Yarın oynanacak erkek basketbol derbisinin ne olacağı, gidişatı, bu canavar ruhlulardan kaç tanesinin orada bulunacağı meçhul. Lafım asla ve asla koca bir taraftara değil ama bu koca taraftar da içindeki pislikleri ayıklamalı, safraları atmalı diye düşünüyorum.

Yarınki maç için Galatasaray yönetiminin dilemediği özürü taraftarın dileyeceği ortalarda dolanıyor. Eğer gerçekleşirse güzel olur, tam tersi bir olayda ki buna destekleyici tezahürat ve erkek basketbol takımına yapılacak sözlü/fiziksel saldırı da dahil sonunda ne olacağı gerçekten buzlu cam arkasını görmek gibi birşey olsa gerek.

Uzun zaman sonra hem ilk yazdığım yazının kısa olmasını hem de yarınki maçın haftasonunun rezaletini bir nebze de olsa silmesini istiyorum. Bu nedenle yazıyı kısa tutuyor, yarınki maçta gerçek taraftarın, hafta sonu olanları en azından lanetleyeceğini düşünüyorum.

2 yorum:

  1. ne kadar özür dilenirse dilensin yapılan ayıptan da öte, hayvanlığın üstü kapatılamayacaktır. bir galatasaray taraftarı olarak kendi adıma fenerbahçe'de top oynayan, para kazanmaktan ziyade işin eğlencesinde olan güzel kardeşlerimden özür diliyorum.

    Arda (the last smoke bender)

    YanıtlaSil
  2. Yazıda da belirttiğim gibi, bu kesinlikle ve kesinlikle tüm camiaya atfedilemez. bu insandışıların yaptıklarının tarifsiz acısını yine de tüm bir camiaya yüklemek haksızlık olur diye düşünüyorum. özeleştiri için teşekkürler.

    YanıtlaSil