26 Haziran 2010 Cumartesi

Lütfen, Bizi Bizimle Bırakın..

O artık Fenerbahçe teknik direktörü. Daum'un gönderilmesi sonrası takımın başına Aykut'un geçeceği yüksek ihtimalli bir seçenekti. Bugün itibariyle bu ihtimal yerini gerçeğe bıraktı. Peki, şimdi ne olacak?

Aykut, Daum ve QTM'in yaptığı "kuyumu kazıyor, ben gidince yerime kendisi geçecektir" açıklamalarına ağzını bile açmayan bir adamdı. Bu adam belki de son zamanlarda takımın başına gelmiş en doğru adamlardandı. Kişiliği, görevine yükleyemediği anlamsızlığı, duruşu ile olması gereken yerde değilse de amacı Fenerbahçe'ye  hizmet etmekti. Di'li geçmiş zaman kullansam bile bunların hepsi bakidir Aykut için.

Ama Aziz Yıldırım yönetiminin Trabzon maçından itibaren takındığı tutum ve başı kesik horoz misali sağa sola debelenen kararlarının hep arka planında kaldı. Ben ve benim gibi birçok insan O'nun gelmemesini, bu kirli ve karışık durumda zarar görmemesini istemişti. Bazıları da Daum'dan kurtulmanın yanına Aykut'u başa getirerek bir taşta iki kuş vurmayı hayal ediyordu.

Büyük çoğunluğun istediği Aykut takımın başında artık. O'nu takımın başında görmek isteyenler acaba gelecek sene şampiyon olmayınca da Aykut'un takımın başında kalmasını isteyecekler mi? Ya da Aziz Yıldırım'ın tek istikrar sağladığı konu olan "şampiyonluk yoksa yeni teknik direktör var" argümanına karşı duracaklar mı? Ya da göze hoş gelen futbol oynasak bile kaybedilen Avrupa Kupaları'ndan sonra istifa diye çağırılacak mı?

Biz geçmişi, kültürü, yaptıkları ve yapacakları ile gönülden bağlı olduğumuz kulübümüz için Lefter'leri, Can'ları, Zeki Rıza'ları, Mehmetçik'leri, Rıdvan'ları efsane diye gösterirken bu efsaneleri harcamaya en yatkın kulübüz de ne yazık ki. Herkes gibi ben de iyi düşünmeyi, şu anın tadını çıkarmayı isterdim fakat acılarla, hüzünlerle, hayal kırıklıklarıyla dolu bir sezonun ardından yapılan ilk hamle ilerisi için düşündürücüdür benim açımdan. Bekleyip görmekten çok, harekete geçip Aykut'u o koltuktan kaldırmayı o kadar çok isterdim ki..

Bu takımın başına dünyaca ünlü teknil direktörler de geldi, hiç antrenörlük deneyimi olmayanlar da. Değerlerimiz dediğimiz adamların bize hiçbir zaman yar olmadığını, hep üvey evlat muamelesi gördüğü gerçeğini ne kadar değiştiririz bilmiyorum ama tek bildiğim şey Pazartesi'den itibaren Samandıra'nın yeri bende hep uçan bir kuş gibi kırılgan kalacak. Ha bugün ha yarın Aykut'u harcadık diye..

Son sözüm şimdiki ve gelecekteki tüm başkan ve yöneticilere. Lütfen, bizi bizimle bırakın. Bizi değerlerimizle bırakın. Onları bizden almayın, onları seyircinin önüne yem misali bırakmayın. Biz onlar sayesinde bu takıma tutunanlarız, biz onlar sayesinde geçmişi ile övünenleriz. Lütfen, kısa vadeli başarılar istiyorsanız onları maşa gibi kullanmayın. Bizi, bizimle bırakın.. Lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder